Cookie / süti kezelés: Tájékoztatjuk, hogy a Groupama.hu weboldalunkon sütiket (cookie) használunk azért, hogy személyre szabott szolgáltatást nyújtsunk Önnek! A sütikről, valamint azok engedélyezéséről és tiltásáról itt tájékozódhat.
 
 

Megjelenés dátuma 2016.07.27

Kárbejelentés

A Groupama Biztosítónál mindent megteszünk, hogy a lehető legyorsabban enyhíthessük ügyfeleink kárait. Kárbejelentés személyesen, online vagy TeleCenterünkön keresztül, gyorsan és egyszerűen.

Kárbejelentés:

HÍVJA TELECENTERÜNKET VAGY
JELENTSE BE KÁRÁT ONLINE!

Kárbejelentéssel kapcsolatban hívja TeleCenterünket a +36 1 467 3500-as telefonszámon!

Kárbejelentését megteheti a kijelölt ügyfélszolgálati irodáinkban, vagy az ott elhelyezett zöld telefonon is.

Lakásbiztosítási és gépjármű kárát egyszerűen és gyorsan bejelentheti online:


Lakás kárbejelentés online

Gépjármű kárbejelentés online

Tájékoztató a viharkárok kárbejelentéséhez

Tudjuk, hogy a segítség akkor az igazi, ha gyorsan érkezik! Bár a viharok okozta kárbejelentések nagy száma miatt a feldolgozás átmenetileg esetlegesen hosszabb időt vehet igénybe, munkatársaink mindent megtesznek a lehető leggyorsabb kárrendezés érdekében. Kárszakértőink jelentkezéséig ügyfeleink szíves türelmét kérjük! A minél gördülékenyebb ügyintézés érdekében olvassa el tippjeinket és segédleteinket is:

Lakásbiztosítási kárbejelentés online »

Kárbejelentő felületünkön gyorsan, bármikor bejelentheti kárát. Válassza Ön is az online kárbejelentést!

Ügyintézési kézikönyv »

Tájékoztató kiadványunk hasznos segítséget ad a kárbejelentéshez és az általánosan leadandó dokumentumokhoz. Olvassa el Ön is a gördülékeny és gyors ügyintézéshez! 

Fontos információ a kárenyhítési és kármegelőzési kötelezettségről:

  • A kárhelyszínt a bejelentéstől a biztosítási szerződésben megállapított határidőig változatlanul kell hagyni. Csak a kárenyhítéshez elengedhetetlenül szükséges mértékben szabad változtatni a károsodott vagyontárgyakon, mivel lehetővé kell tenni a kárbejelentés tartalmának ellenőrzését.
  • A káresemény utáni takarítás elvégezhető, azonban a károsodott maradványokat mindenképp meg kell őrizni a kárügy lezártáig. 
  • A károsult állapotot – lehetőség szerint – javasoljuk lefotózni.

Lakás- és egyéb vagyonkár bejelentése

Lakás és egyéb vállalkozói vagyonbiztosításokhoz kapcsolódó káresemények bejelentése, információk a kárrendezés menetéről.

Gépjárműkárok bejelentése

Gépjármű-biztosításokhoz (kötelező felelősség-biztosítás és casco szerződésekhez) kapcsolódó káresemények bejelentése, információk a kárrendezés menetéről.

Élet-és balesetbiztosítási esemény bejelentése

Biztosítási esemény bejelentése illetve biztosítási szolgáltatás igénylése személybiztosítási szerződésekkel kapcsolatosan (élet-, baleset- és csoportos életbiztosítások esetén).

Küldés

Ügyfél Zóna
Gyors online ügyintézés
Kárbejelentés
Online fizetés
Dokumentum igénylés
Szerződéskötés
ügyintézés online

Kapcsolódó linkek

Archív dokumentumok

Szolgáltatási Garancia

Garantáljuk,

hogy a megha-tározott lakossági lakás- és casco biztosítási károkat a jogosultság megállapításától számított 10 munkanapon belül lezárjuk.

Panaszok kezelése

A Groupama Biztosító

célja az ügyfelek magas színvonalú, gyors és hatékony kiszolgálása. Ismerkedjen meg a Groupama Biztosító Panaszkezelési szabályzatával és a Panaszkezeléssel kapcsolatos útmutatójával.

A Groupama Biztosító a Groupama Csoport tagja, amely biztosítási, banki és pénzügyi szolgáltatóként mintegy 13 millió ügyfele és tagja bizalmát élvezi világszerte.