Megjelenés dátuma: 2020.03.04.

Koronavírussal kapcsolatos tájékoztatás

A koronavírus-járvánnyal kapcsolatban ezúton tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy a Groupama Biztosító továbbra is a biztosítási szerződésben foglalt feltételek szerint jár el.

Utasbiztosítás keretében a Biztosító megtéríti a sürgősségi orvosi ellátás költségeit, valamint az adott termékre vonatkozó szolgáltatástáblázatban szereplő és a biztosítási feltételekben részletesen leírt szolgáltatások megszervezését és költségeit, a terméknek megfelelő biztosítási összegeken belül. Így tehát amennyiben ügyfelünk korona vírus fertőzéssel kerül kórházba, abban az esetben a kórházi ellátás költségeit és az egyéb járulékos költségeket, mint pl. hazautazás átfoglalásának költsége, fedezi az utasbiztosítás, amennyiben azonban ügyfelünk nem betegszik meg, de pl. a szállodát, várost, hajót stb. karantén alá helyezik, abban az esetben az utasbiztosítás nem nyújt szolgáltatást.

Amennyiben karantén miatt az eredetileg tervezett időpontban nem tud ügyfelünk hazautazni, úgy az utasbiztosítás meghosszabbítására – szintén szerződési feltételeinknek megfelelően – lehetőség van.

Nem tartozik a biztosítás szolgáltatási körébe:

  • karanténnal kapcsolatosan felmerülő többletköltségek (pl. szállás és étkezés, utazás – repülőjegy átfoglalás költsége)
  • vírusfertőzés veszélye miatt visszamondott utazás költsége (repülőjegybiztosítás, útlemondás biztosítás)

A járványügyi helyzet miatt meghiúsult utazások esetén a kockázatviselés kezdete előtt a biztosítás szerződőjének lehetősége van a korábban megkötött utasbiztosítási szerződés megszüntetését és a díj teljes visszatérítését kérni.

Groupama a világban

A Groupama Biztosító a Groupama Csoport tagja, amely biztosítási, banki és pénzügyi szolgáltatóként mintegy 13 millió ügyfele és tagja bizalmát élvezi világszerte.