Megjelenés dátuma: 2020.10.06.
Célunk a fogyasztóvédelem egységes, magas szintű megvalósítása, így annak biztosítása, hogy a fogyasztói szempontok messzemenőkig érvényesüljenek társaságunk és Ügyfeleink, azaz a fogyasztók kapcsolatában.
„Hitvallás”
Célunk a fogyasztóvédelem egységes, magas szintű megvalósítása, így annak biztosítása, hogy a fogyasztói szempontok messzemenőkig érvényesüljenek társaságunk és az Ügyfél, azaz a fogyasztó kapcsolatában.
Ennek megvalósítása érdekében Társaságunk az alábbi szempontok figyelembe vételével nyújtja szolgáltatásait:
Mindent összevetve, a biztosítás, mint intézmény társadalmi és gazdasági jelentőségén túl célunk Ügyfeleink elégedettségének megszerzése, folyamatos fenntartása, és olyan innovációk megvalósítása, melyek egyedülállóak a hazai piacon.
A Groupama Biztosító fogyasztóvédelmi politikája
Társaságunk fogyasztóvédelmi politikájának elsődleges célja, hogy felelős szolgáltatóként végezze a tevékenységét, melynek során a jogszabályok betartása mellett a fogyasztóvédelmi előírások szem előtt tartásával kiemelt figyelmet fordít a fogyasztói érdekek védelmére.
Fontos küldetésnek tekintjük jelenlegi és leendő Ügyfeleink igényeinek maximális kiszolgálását, megelégedettségük fokozását, melyek elérése érdekében szolgáltatásainkat és minőségirányítási rendszerünket a fogyasztói igények figyelembe vételével, a fogyasztói észrevételek visszacsatolásával, valamint saját szolgáltatási teljesítményünk mérésével és értékelésével tovább igyekszünk tökéletesíteni.
Felelős szolgáltatóként törekszünk arra, hogy jelenlegi és leendő Ügyfeleink tényleges igényeit, körülményeit és pénzügyi ismereteit is mérlegelve, a számukra leginkább megfelelő, hosszú távon is vállalható és teljesíthető kötelezettségekkel járó terméket, szolgáltatásokat kínáljunk számukra.
A működési folyamataink kialakítása során kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy a tevékenységüket a nyíltság, a közérhetőség, az átláthatóság, a kiszámíthatóság, valamint a szükséges információk folyamatos hozzáférhetősége, illetve megérthetősége jellemezze.
A jelenlegi és a leendő Ügyfeleink maximális kiszolgálása érdekében az ügyleti döntés megalapozásához szükséges információkat igyekszünk közérthetően, személyre szabottan, az egyéni lehetőségek figyelembe vételével megfogalmazni, mellyel célunk Ügyfeleink bizalmának elnyerése.
Tudatos fogyasztóvédelmi politikánk magába foglalja a társadalmi felelősségvállalás iránti elkötelezettségünket is, mellyel a fenntartható fejlődéshez kívánunk hozzájárulni.
Gyorslinkek
Magyar Nemzeti Bank pénzügyi felügyelet oldala: Tovább >>
Magyar Nemzeti Bank Fogyasztóvédelmi oldala: Tovább >>
Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Navigátor Füzetei: Tovább >>
MNB termékösszehasonlító-táblák
Tovább >>
Életbiztosítások költség-összehasonlító alkalmazása
TKM-kereső >>
az európai online vitarendezési platform weboldalára.
célja az Ügyfelek magas színvonalú, gyors és hatékony kiszolgálása. Ismerkedjen meg a Groupama Biztosító Panaszkezelési szabályzatával és a Panaszkezeléssel kapcsolatos útmutatójával.
A Groupama Biztosító a Groupama Csoport tagja, amely biztosítási, banki és pénzügyi szolgáltatóként mintegy 13 millió ügyfele és tagja bizalmát élvezi világszerte.