• Home
  • Fogyasztóvédelem-Panaszkezelés

Megjelenés dátuma: 2019.03.01.

Fogyasztóvédelmi politikánk és irányelvek

Célunk a fogyasztóvédelem egységes, magas szintű megvalósítása, így annak biztosítása, hogy a fogyasztói szempontok messzemenőkig érvényesüljenek társaságunk és Ügyfeleink, azaz a fogyasztók kapcsolatában.

„Hitvallás”

 

Célunk a fogyasztóvédelem egységes, magas szintű megvalósítása, így annak biztosítása, hogy a fogyasztói szempontok messzemenőkig érvényesüljenek társaságunk és az Ügyfél, azaz a fogyasztó kapcsolatában.

Ennek megvalósítása érdekében Társaságunk az alábbi szempontok figyelembe vételével nyújtja szolgáltatásait:

  1. Célunk Ügyfeleink igényeinek maximális kiszolgálása, megelégedettségük fokozása, melynek elérése érdekében szolgáltatásainkat és minőségirányítási rendszerünket a fogyasztói igények figyelembe vételével, a fogyasztói észrevételek visszacsatolásával, valamint saját szolgáltatási teljesítményünk mérésével és értékelésével tovább tökéletesítjük.
     
  2. A piaci követelmények mindenkori változásainak figyelemmel kísérésével, valamint a jogszabályi előírások, a felügyeleti határozatok, ajánlások maximális figyelembe vételével, naprakész információk birtokában végezzük tevékenységeinket és nyújtjuk szolgáltatásainkat.
     
  3. Folyamatainkat úgy alakítjuk ki, hogy a lehető legegyszerűbbek legyenek, így időben a legrövidebb és leghatékonyabb módon elégítjük ki Ügyfeleink szerződéses igényeit.
     
  4. Célunk az, hogy minden tevékenységünket a nyíltság, a transzparencia járja át. Ügyeink mind nagyobb részében mi magunk adunk részletes tájékoztatást Ügyfeleinknek, oly módon kielégítve ezzel információs igényeiket, hogy a megkeresés és az információigény jelzésének kényelmetlenségét is levegyük a vállukról. A közvetlen, otthonról elérhető információs csatornák elterjesztését és ismertségének növelését szintén feladatunknak érezzük.
     
  5. Fontos küldetésünknek tekintjük a kárrendezési eljárás egyszerűsítését, a gyorsítottan rendezett károk arányának folyamatos növelését. Lehetőségeinken belül a károk elbírálása és a panaszok ügyintézése során törekszünk a határidők maradéktalan betartására, valamint arra, hogy Ügyfeleink élethelyzeteikből adódó egyedi szempontjaikat a lehető legnagyobb mértékben érvényesíthessék.
     
  6. Kiemelt célunk, hogy a szolgáltatásaink minősége mindenkor maximálisan megfeleljen az Ügyfeleink által elvárt igényeknek, ezzel elősegítve piaci versenyképességünk megtartását, fokozását, valamint piaci részesedésünk tovább növelését.
     
  7. Az Ügyfelekkel folytatott kommunikáció során kerüljük a nehezen érthető vagy félreérthető tájékoztatást.
     

Mindent összevetve, a biztosítás, mint intézmény társadalmi és gazdasági jelentőségén túl célunk Ügyfeleink elégedettségének megszerzése, folyamatos fenntartása, és olyan innovációk megvalósítása, melyek egyedülállóak a hazai piacon.

A Groupama Biztosító  fogyasztóvédelmi politikája

 

Társaságunk fogyasztóvédelmi politikájának elsődleges célja, hogy felelős szolgáltatóként végezze a tevékenységét, melynek során a jogszabályok betartása mellett a fogyasztóvédelmi előírások szem előtt tartásával kiemelt figyelmet fordít a fogyasztói érdekek védelmére.

 

Fontos küldetésnek tekintjük jelenlegi és leendő Ügyfeleink igényeinek maximális kiszolgálását, megelégedettségük fokozását, melyek elérése érdekében szolgáltatásainkat és minőségirányítási rendszerünket a fogyasztói igények figyelembe vételével, a fogyasztói észrevételek visszacsatolásával, valamint saját szolgáltatási teljesítményünk mérésével és értékelésével tovább igyekszünk tökéletesíteni.

 

Felelős szolgáltatóként törekszünk arra, hogy jelenlegi és leendő Ügyfeleink tényleges igényeit, körülményeit és pénzügyi ismereteit is mérlegelve, a számukra leginkább megfelelő, hosszú távon is vállalható és teljesíthető kötelezettségekkel járó terméket, szolgáltatásokat kínáljunk számukra.

 

A működési folyamataink kialakítása során kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy a tevékenységüket a nyíltság, a közérhetőség, az átláthatóság, a kiszámíthatóság, valamint a szükséges információk folyamatos hozzáférhetősége, illetve megérthetősége jellemezze.

 

A jelenlegi és a leendő Ügyfeleink maximális kiszolgálása érdekében az ügyleti döntés megalapozásához szükséges információkat igyekszünk közérthetően, személyre szabottan, az egyéni lehetőségek figyelembe vételével megfogalmazni, mellyel célunk Ügyfeleink bizalmának elnyerése.

 

Tudatos fogyasztóvédelmi politikánk magába foglalja a társadalmi felelősségvállalás iránti elkötelezettségünket is, mellyel a fenntartható fejlődéshez kívánunk hozzájárulni.

MABISZ

Gyorslink

a Magyar Biztosítók Szövetsége hivatalos honlapjára.

Tovább >>

MNB

Gyorslinkek


Magyar Nemzeti Bank pénzügyi felügyelet oldala: Tovább >>

Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ oldala: Tovább >>

Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ Pénzügyi Navigátor Füzetei: Tovább >>

MNB termékösszehasonlító-táblák
Tovább >>

Életbiztosítások költség-összehasonlító alkalmazása
TKM-kereső >>

Európai online vitarendezési platform

Gyorslink

az európai online vitarendezési platform weboldalára.

Tovább >>

Pénzügyi Békéltető Testület

Gyorslink

a Pénzügyi Békéltető Testület weboldalára.

Tovább >>

Panaszok kezelése

A Groupama Biztosító

célja az Ügyfelek magas színvonalú, gyors és hatékony kiszolgálása. Ismerkedjen meg a Groupama Biztosító Panaszkezelési szabályzatával és a Panaszkezeléssel kapcsolatos útmutatójával.

További információ >>

Groupama a világban

A Groupama Biztosító a Groupama Csoport tagja, amely biztosítási, banki és pénzügyi szolgáltatóként mintegy 13 millió ügyfele és tagja bizalmát élvezi világszerte.