Sajtóközleményeink

Megjelenés dátuma 2020.10.02

A legmagabiztosabb kiállás a mellrák ellen

Van az az ügy, amiért még a sportolók is rózsaszínre cserélik a mezüket, és a szerepléshez kevésbé szokott emberek is vállalják, hogy megjelenjenek óriásplakátokon

A Groupama Biztosító és a Mellrákinfó Egyesület összefogva csatlakozik a mellrák elleni küzdelemhez, és maga is rózsaszínbe borul, sőt környezetét is rózsaszínnel árasztja el. Októberben, a mozgalom világhónapjában az utcákon, bevásárlóközpontokban és a metróvonalakon is a mellrák elleni küzdelem egyezményes színét jeleníti meg. A plakátokon a biztosító kollégái, vezetői, sőt sok ismert szponzorált sportolójuk is rózsaszínt viselve hívják fel a figyelmet a betegség minél koraibb felismerésének fontosságára.

 

Bár a Magyarországon évente diagnosztizált mintegy 8 500 eset alapján a mellrák még mindig az 50 év feletti nők vezető betegsége, a Mellrákinfó Egyesület azt tapasztalja, hogy egyre több 40, sőt 30 év alatti hölgy érintett. A Groupama Biztosító októberben a Mellrákinfó Egyesülettel közös kampányban hívja fel a lakosság figyelmét a mellrák elleni küzdelem legfontosabb üzeneteire: végezzünk rendszeresen önvizsgálatot, és bármilyen gyanú esetén a lehető leggyorsabban forduljunk orvoshoz!

A közterületeken elhelyezett plakátokon láthatjuk a biztosítótársaság kollégáit, felsővezetőit is, akik rózsaszín viselésével állnak ki a mellrák elleni küzdelemért saját történeteik okán, vagy akár személyes érintettség nélkül is. Köztük Bajkó Barbara, a Groupama Biztosító munkatársa is, aki országosan ismertté vált, miután felvállalva betegségét a nyilvánosság előtt is, és hatalmas követőtáború Instagram oldalán arra ösztönzi nőtársait, hogy életkortól függetlenül éljenek a korai felismeréshez szükséges vizsgálatok lehetőségével.

 „A Groupama Biztosító a társadalmi felelősségvállalás jegyében számos alkalommal megmutatta már, hogy kiáll a fontos ügyek mellett. A Mellrákinfó Egyesülettel most abban bízunk, hogy közös kampányunk üzenetei minél több emberhez eljutnak, így mi is hozzájárulhatunk ahhoz, hogy minél jobban odafigyelnek magukra a nők, és ha szükséges, akkor ne halogassák az orvos felkeresését sem!” – mondta el Koháry András, a Groupama Biztosító kommunikációs és PR vezetője.

A Groupama dolgozói összetartó csapatként nemcsak kifelé vállalják fel kiállásukat, egymás felé is kifejezik szolidaritásukat, amikor rózsaszín posztokkal árasztják el a virtuális teret.

A Groupama Biztosító munkavállalói esetében is fontosnak tartja az egészségmegőrzést, ezért nagy hangsúlyt fektet arra, hogy saját munkavállalóit is megszólítsa, és számukra segítséget nyújtson a mellrák elleni küzdelem jegyében. „A munkavállalói egészségbiztosítás rákszűréssel vagy mammográfia vizsgálattal való kiegészítése, edukációs előadássorozat szervezése is azt a célt szolgálja, hogy kollégáink minden élethelyzetben érezzék, hogy vállalatunknál jó kezekben vannak, számíthatnak ránk!” – mondta el Marton Klaudia, a Groupama Biztosító humán erőforrás igazgatója.

 

Sportolók is rózsaszínben

Bár a férfiak esetében csak nagyon ritkán fordul elő ez a betegség, de családtagjaik, szeretteik érintettsége esetén ők is szembesülhetnek a nehézségekkel, fájdalmas következményekkel. A férfiak odafigyelése, támogatása rendkívül sokat jelenthet, ezért is nagy jelentőségű, hogy több jól ismert férfi sportoló is csatlakozott a kampányhoz. A Groupama Biztosító mellé állt az összes általuk szponzorált férfi sportcsapat, így a Fradi labdarúgó klasszisai, vízilabdázói, illetve a MOL-Pick Szeged több kézilabdázója is rózsaszínben vállalja kiállását a mellrák elleni küzdelem támogatásáért.

A hétvégi Fradi meccs is rózsaszínű lesz

A napokban a Bajnokok Ligája főtáblájára jutó labdarúgócsapat is szerepet vállal a mellrák elleni küzdelemért. Az „Elég magabiztos vagy a rózsaszínhez?” üzenetű megmozdulás óriásplakátjain a Fradi olyan klasszisai is rózsaszínbe öltöztek, mint Lipcsei Péter vagy Dragóner Attila, emellett pedig október 4-én, a Groupama Arénában megrendezésre kerülő FTC-Puskás Akadémia FC labdarúgó mérkőzés is a mellrák elleni küzdelem jegyében telik. A helyszínen lévők már a meccs előtt és a félidőben is hallhatják a Mellrák elleni figyelemfelhívó kampány legfontosabb üzeneteit. A Fradi csapatkapitánya a mérkőzés ideje alatt rózsaszín karszalagot visel majd, ezzel is jelezve a csapat elköteleződését a mellrák elleni küzdelem ügye iránt. A közvetítésnek köszönhetően természetesen a meccset TV-n keresztül követők is találkoznak majd a rózsaszín üzenetekkel.

A MOL-Pick Szeged csapata is csatlakozik

A MOL-Pick Szeged kézilabdázói is rózsaszínre váltanak a pályán: az október 10-i Tatabánya elleni hazai mérkőzésükön rózsaszín pólóban vonulnak be, hogy ezzel is felhívják a nézők figyelmét a mellrák elleni küzdelemre.


Az, hogy ilyen széleskörű összefogás születhetett meg, azoknak a sportszervezeteknek is köszönhető, akik fontosnak tartották a kiállást ezért a fontos ügyért. Indíttatásukról így vallanak:

„Az FTC nagyon fontosnak tartja, hogy folyamatosan kiálljon nemes ügyek mellett. Klubunk életében kiemelt szerepet tölt be a társadalmi felelősségvállalás. Nem először veszünk részt hasonló akcióban, az elmúlt esztendőkben labdarúgóink már többször is felhívták a figyelmet különböző betegségek esetén a korai felismerés   fontosságára” – mondta el Orosz Pál, az FTC Labdarúgó Zrt. vezérigazgatója.

„Az FTC-hez hasonlóan cégünk is kiemelt fontossággal kezeli a társadalmi felelősségvállalás kérdését. Számunkra mindig öröm egy ilyen fontos ügyet támogató projektben részt venni. Nagyon büszke vagyok arra, hogy a Groupama Biztosító Zrt-vel olyan partneri kapcsolatot sikerült kialakítanunk, amely lehetővé teszi ezt az együttműködést. Támogatóinkkal összefogva számos társadalmi felelősségvállalási projektet valósítottunk már meg az elmúlt időszakban és biztos vagyok benne, hogy ez is hasonlóan eredményes lesz” – hangsúlyozta Igaz András, a Groupama Arénát üzemeltető SPORTFIVE Hungary Kft. ügyvezető igazgatója.

 „Fontos, hogy felhívjuk a figyelmet a rendszeres szűrővizsgálatok fontosságára, hiszen ezzel javulhatnak a gyógyulási esélyek. Nekem van személyes tapasztalom is az ügyben, sajnos a családomban is volt olyan személy, akinél mellrákot diagnosztizáltak, de a szűrővizsgálatnak köszönhetően időben kiderült a betegség. Többek között, ezért is tartottam fontosnak, hogy csatlakozzunk a kampányhoz az FTC vízilabda szakosztállyal – mondta a kétszeres olimpiai és világbajnok Madaras Norbert, az FTC vízilabda szakosztályának elnöke.

"Büszke vagyok arra, hogy partnerünkkel, a Groupama Biztosítóval együtt csatlakoztunk a kampányhoz. Személyesen is különösen fontosnak tartom, hogy ahol csak tudjuk, felhívjuk az emberek figyelmét a szűrő-, valamint kontrollvizsgálatok fontosságára, hiszen ezzel időben, még gyógyítható stádiumban fedezhetjük fel az egyes elváltozásokat - így pedig életeket menthetünk. Tegyük ezt meg magunkért és szeretteinkért." – hívja fel a figyelmet dr. Szűcs Ernő Péter, a MOL-Pick Szeged Kézilabdacsapat elnöke.

 

A plakátkampányban szereplő sportolók:
  • Lipcsei Péter, a Fradi egykori csapatkapitánya, aki a legtöbb alkalommal, 649 tétmérkőzésen viselte az FTC mezét, 58-szoros magyar válogatott
  • Dragóner Attila: a Fradi egykori labdarúgója, kétszeres magyar bajnok, 28-szoros magyar válogatott
  • Telek András, a Fradi egykori játékosa, többszörös válogatott labdarúgó, biztosítási alkusz
  • Vogel Soma, az FTC-Telekom játékosa, Európa-bajnok vízilabdázó
  • Vámos Márton, az FTC-Telekom játékosa, világ- és Európa-bajnok vízilabdázó
  • Mikler Roland, a MOL-Pick Szeged válogatott kézilabdázója
  • Bánhidi Bence, a MOL-Pick Szeged válogatott kézilabdázója

 

Biztosítási szemle
Biztosítás helyett inkább azonnali juttatást kínálnak a cafeteria-keretben a munkaadók
Biztosítás helyett inkább pénzzé tehetõ vagy azonnal felhasználható juttatást kínálnak munkavállalóik számára a cafeteria-keretben a vállalatok - mondta Fata László független cafeteria-szakértõ az MTI...
Hitelbiztosítók: a magyar gazdaságnak egyre inkább szüksége van a keleti nyitásra és Ázsiára
A magyar vállalatoknak meg kell találniuk a módot arra, hogy betagozódjanak a világkereskedelem átrendezõdésébe, és hogy részesüljenek Ázsia fejlõdésébõl, mondta az Atradius hitelbiztosító országigazgatója...
A Vienna Insurance Group 2016. elsõ három negyedévében növekedést ért el mind díjbevételben, mind nyereségben
A Vienna Insurance Group 2016 elsõ három negyedévében a terveknek megfelelõ üzleti növekedést ért el. A konszern díjbevétele 0,7 százalékkal nõtt. Ez a növekedés az egyszeri díjas életbiztosításoknál tanúsított...
Milliós KGFB díjak az MKB-nál - mire készül a biztosító?
A Totalcar.hu cikke szerint az MKB Biztosító Zrt. honlapján közzétett tarifatáblázat szerint a biztosító évi 1-2 millió forintra emeli a 2017-tõl érvényes KGFB díjakat, ez közel 90 ezer autóst érinthet....
biztositasiszemle.hu

Groupama a világban

A Groupama Biztosító a Groupama Csoport tagja, amely biztosítási, banki és pénzügyi szolgáltatóként mintegy 13 millió ügyfele és tagja bizalmát élvezi világszerte.