Sajtóközleményeink

Megjelenés dátuma 2021.04.08

Korrektségre biztat az új Groupama-kampány

Egy gáláns gesztus ingyen van, de a pozitív következményei beláthatatlanok lehetnek.

Az alábbiakban a készítő Greenroom kampánybejelentője olvasható.

Kampánycél:

Fair döntésekre és korrektségre buzdít a Groupama Biztosító új image kampánya, ami azzal a céllal jött létre, hogy kicsit árnyalja a biztosítókról kialakult általános megítélést, és közelebb hozza a vállalatot az emberekhez. „Hiszünk a win-win helyzetekben és abban, hogy ügyfeleinkkel, partnereinkkel és munkatársainkkal is olyan kapcsolatra kell törekednünk, amellyel építjük közösségünket és továbbadhatjuk a számunkra kiemelten fontos fair attitűdöt. Az érintettek érdekeit mindig szem előtt tartjuk, hiszen csak így érhetjük el, hogy üzleti tevékenységünk jól szolgálja a célját” – mondja Koháry András, a Groupama Biztosító kommunikációs vezetője.

Kreatívkoncepció:

„Nagyapámnak pulóverboltja volt a körúton. Az ő nagy mondása volt: „Az udvariasságra nem lehet ráfizetni.” Bár az ötlet a kollegámtól jött, mégis azonnal ez az emlék jutott róla az eszembe, mert egy gáláns gesztus ingyen van, de a pozitív következményei beláthatatlanok lehetnek. Ez a Groupama Biztosító hitvallása is, ezt járjuk körbe ebben a tavaszi kampányban” – mesél az alapgondolatról Jávor Bence, a Greenroom kreatív igazgatója.

A „Fair alapon” gondolat az image film mellett print és online megjelenések formájában is életre kel, a kampány során social média aktivációt, szponzori együttműködést, influenszer bevonást is megvalósítunk, valamint a vállalat saját belső kommunikációs csatornáin a Groupama Biztosító kollégáit is bevonjuk – ezekkel szolgáltatva inspirációt a mindennapi fairségekhez és korrekt döntésekhez.

Érdekesség, behind the scenes:

A fair hozzáállás, nemcsak a kampányüzenetet, de a munkafolyamatot is áthatotta. A tendernyerés után rövid időnk volt arra, hogy leforgassuk a filmet és kidolgozzuk a különböző kampányelemeket, illetve folyamatosan figyelembe kellett vennünk a korlátozások miatti speciális helyzeteket. Ez egy olyan adottság volt, amit csak úgy sikerült megugrani, hogy mind ügyfél, mind produkciós oldalról egy nagyon korrekt csapat és gyors, flott munkafolyamatok jellemezték a gyártási időszakot. Végül sikerült véghez vinni a lehetetlent! – fűzi hozzá a Greenroom.