Sajtóközleményeink

Megjelenés dátuma 2021.07.12

Tovább pusztított a vihar és a jégeső

Ismét közel 1000 kárbejelentés érkezett a Groupama Biztosítóhoz

Az országon hétvégén átvonuló vihar ezúttal is jelentős károkat okozott, a Groupama Biztosítóhoz több mint 800 lakásbiztosítási kárbejelentés érkezett, melyek összege majdnem eléri a félmilliárd forintot. A vihar elsősorban a fővárost, Komárom-Esztergom és Baranya megyét sújtotta, de az ország minden megyéjéből történt bejelentés. Ezek fele a két héttel ezelőtti esethez hasonlóan ismét a jégverés okozta károkhoz köthető.

Hétfő reggelre ismét megnövekedett a Groupama Biztosítóhoz beérkező kárbejelentések száma. A legérintettebb terület Komárom-Esztergom megye volt, innen 256 bejelentés érkezett, míg Budapestről 230, a legutóbb is nagymértékben sújtott Baranya megyéből pedig 135. Az itt található Sellye településről a biztosítótársaság által kezelt mintegy félezer lakásbiztosítási állományból 110 bejelentés érkezett a jégverés kapcsán.

A bejelentések több mint fele ország szerte jégverés okozta kárról számol be, amely során a házak tetőszerkezete sérült meg. Az eddig beérkezett több mint 800 bejelentés kárösszege meghaladja a 480 millió forintot.

A biztosítótársaság szakemberei már a hétvége során megkezdték a károk felmerését. A bejelentett károk gyorsított ütemben, gyakran már a helyszíni szemle napján, vagy az azt követő napon kifizetésre kerülnek, nagyobb károknál pedig szükség esetén kárelőleget fizet a társaság. A kárrendezés gyorsítása érdekében a Groupama Biztosító az esetek többségében videós kárszemlére is lehetőséget nyújt, mely külön applikáció letöltése nélkül vehető igénybe!

A Groupama Biztosító a kárbejelentéseket továbbra is folyamatosan, több csatornán fogadja: a bejelentések online, www.groupama.hu megújult kárbejelentő felületén, telefonon, a TeleCenter a +36 1 467 3500 telefonszámán, faxon, valamint az ügyfélszolgálati irodákban személyesen is megtehetők. 
 
 

VIDEÓS KÁRSZEMLE

A Groupama Biztosító külön applikáció letöltése nélkül nyújt lehetőséget videós kárszemlére. A biztosító munkatársa által SMS-ben küldött linkre kattintva jön létre a videós kapcsolat, a kárszakértő pedig a folyamat során végig segíti az ügyfelet.
A Groupama Biztosító videós kárrendezésének folyamatát bemutató videó a következő linken tekinthető meg: https://www.youtube.com/watch?v=4oL6mxkWTJY&feature=youtu.be
 

 

Biztosítási szemle
Biztosítás helyett inkább azonnali juttatást kínálnak a cafeteria-keretben a munkaadók
Biztosítás helyett inkább pénzzé tehetõ vagy azonnal felhasználható juttatást kínálnak munkavállalóik számára a cafeteria-keretben a vállalatok - mondta Fata László független cafeteria-szakértõ az MTI...
Hitelbiztosítók: a magyar gazdaságnak egyre inkább szüksége van a keleti nyitásra és Ázsiára
A magyar vállalatoknak meg kell találniuk a módot arra, hogy betagozódjanak a világkereskedelem átrendezõdésébe, és hogy részesüljenek Ázsia fejlõdésébõl, mondta az Atradius hitelbiztosító országigazgatója...
A Vienna Insurance Group 2016. elsõ három negyedévében növekedést ért el mind díjbevételben, mind nyereségben
A Vienna Insurance Group 2016 elsõ három negyedévében a terveknek megfelelõ üzleti növekedést ért el. A konszern díjbevétele 0,7 százalékkal nõtt. Ez a növekedés az egyszeri díjas életbiztosításoknál tanúsított...
Milliós KGFB díjak az MKB-nál - mire készül a biztosító?
A Totalcar.hu cikke szerint az MKB Biztosító Zrt. honlapján közzétett tarifatáblázat szerint a biztosító évi 1-2 millió forintra emeli a 2017-tõl érvényes KGFB díjakat, ez közel 90 ezer autóst érinthet....
biztositasiszemle.hu

Groupama a világban

A Groupama Biztosító a Groupama Csoport tagja, amely biztosítási, banki és pénzügyi szolgáltatóként mintegy 13 millió ügyfele és tagja bizalmát élvezi világszerte.