Utazás során történt kár bejelentése

Válaszd ki, milyen esemény történt a külföldi utad alatt, és máris mutatjuk a bejelentés módját.

1.Válaszd ki a listából, milyen eseményt szeretnél bejelenteni!

Megbetegedtél vagy balesetet szenvedtél? Mi segítünk a megfelelő orvos/kórház kiválasztásában! Készítsd elő a szerződésszámod és hívd a +36 1 465 3640 telefonszámot.

FONTOS! Kórházi felvétel esetén 3 napon belül értesíts minket a fenti telefonszámon, hogy megfelelő szolgáltatást tudjunk nyújtani számodra!

Az általad térített költségek átvállalásához töltsd ki az alábbi űrlapot és csatold a szükséges dokumentumokat. Baleset, betegség bejelentése

Eltűnt vagy megsérült a bőröndöd? Legalább 6 órát vártál a poggyász megérkezésére? Az alábbi űrlap kitöltésével tudod bejelenteni a károdat. Poggyászkár bejelentése

Járatodat törölték vagy legalább hat órát késik? Netán túlfoglalás miatt nem férsz fel a gépre? Ha a biztosításod tartalmazza ezt a kiegészítőt, megtérítjük a várakozás során felmerült étkezési költségeket. A költségek átvállalásához töltsd ki az alábbi űrlapunkat. Járatkésés bejelentése

Ha cserben hagyott az autód, hívd a +36 1 465 3640 telefonszámot. Ebben az esetben nem kell űrlapot kitöltened.

Amennyiben rendelkezel Autó Asszisztencia kiegészítő biztosítással, keress minket, add meg a szerződésed számát és máris küldjük a megfelelő segítséget.

Te vagy a felelős a szállodai kárért vagy a balesetért? Számíthatsz a segítségünkre!

Ha azonnali segítségre vagy információra, esetleg ügyvédre van szükséged, hívd a +36 1 465 3640 telefonszámot.

Költségeidet a megfelelő űrlap kitöltésével és a szükséges dokumentumok csatolásával tudod bejelenteni.

Másnak okozott kár bejelentése Jogvédelmi segítségnyújtás bejelentése

2.Írd alá a dokumentumokat!

Ha van Ügyfélkapu-regisztrációd, akkor online ezen a linken keresztül hitelesítheted a kitöltött dokumentumot. Válaszd ki a korábban kitöltött és elmentett pdf-et, majd a lehetőségek közül kattints a „hiteles pdf”-re! A dokumentum feltöltése után le tudod tölteni a hitelesített, elektronikusan aláírt fájlt a gépedre.

3.Juttasd el hozzánk!

Az elektronikusan aláírt dokumentumot, vagy a kézzel aláírt, szkennelt pdf-et online is elküldheted nekünk az „Írjon nekünk” menüpontban a Kárbejelentés/Utas kárbejelentés menüpont kiválasztásával.

A papíralapú dokumentumot add le a hozzád legközelebbi ügyfélszolgálati irodánkban vagy küldd el postán (1380 Budapest, Pf. 1049).