Mostantól egy kárügyedhez rendelt kármenedzser lesz segítségedre, ha kérdésed merülne fel a károddal kapcsolatban.
Központi vonal helyett károdhoz rendelt munkatársunkat hívhatod.
Nem kell minden hívásnál beavatnod az aktuális ügyintézőt kárügyedbe.
Menürendszerben való eligazodás nélkül éred el.
Ha a kárrendezéshez szükséges kárfelmérés, annak időpontjával kapcsolatban kárszakértőnk fog keresni.
Kármenedzsered közvetlen telefonszámát és pontos elérhetőségi idejét megtalálod többek közt a Kárstátuszodban, a visszaigazoló e-mailben vagy sms-ben. Az azonosítás érdekében hívás előtt készítsd elő károd ügyszámát!
A kár ügyszámát online kárbejelentésnél a visszaigazoló e-mailben találod, személyes vagy telefonos bejelentésnél az ügyintéző adja meg.
Belépek a KárstátuszbaKármenedzsered lesz az a személy, aki végigkíséri kárügyedet a bejelentéstől egészen a lezárásig. Nevét, telefonszámát és elérhetőségi idejét megtalálod a bejelentés után kapott visszaigazoló e-mailben, sms-ben vagy a Kárstátusz felületen.
Kármenedzseredet keresheted, ha kérdésed van:
Fontos, hogy a kárfelmérés időpontjával kapcsolatban a kárszakértő tud segíteni!
A kármenedzsernek elsőként be kell azonosítania a kárügyedet, így szükség lesz a károd ügyszámára.
Károd ügyszámát online kárbejelentésnél a visszaigazoló e-mailben találod, amennyiben telefonon vagy személyesen jelentetted be a kárt, az ügyintéző ismertette veled ezt a számot a bejelentés során.
Fontos, hogy csak a megadott időszakokban tudod elérni kármenedzsered. A kármenedzser elérhetőségi idejét megtalálod a bejelentés után kapott visszaigazoló e-mailben és a Kárstátuszodban, vagy sms-ben. Amennyiben munkaidőn kívül telefonálsz, lehetőséged van visszahívást kérni.
Ha munkaidején kívül hívtad a kármenedzsert, vagy munkaidőben telefonáltál, de nem tudtad elérni, visszahívást kérhetsz. Délelőtti hívás esetén még aznap, délutáni megkeresésnél másnap hív majd vissza.
Tömeges kárbejelentés esetén előfordulhat, hogy a szokásosnál később lesz lehetősége felvenni veled a kapcsolatot. Megértésedet és türelmedet kérjük ebben az esetben!
A kárbejelentés után elérhetővé válik számodra a Kárstátuszod, ahol a szerződésszám és az ügyszám megadását követően minden fontos információt megtalálsz a kárügyeddel kapcsolatban. A nap 24 órájában megnézheted, hogy hol tart éppen az ügyed, ráadásul további dokumentumokat is feltölthetsz.
Nem, a kármenedzser az, aki segíteni tud, ha kérdésed van a bekért iratokkal vagy a kárelbírálással kapcsolatban, továbbá, ha elakadt az ügyed a kárfelmérést követően.
Kárszakértőnk keres téged a felmérés időpontjával kapcsolatban, és vele fogsz találkozni a kárfelmérés során. Előfordulhat, hogy nem lesz kárszakértőd, ugyanis nem minden esetben van szükség kárfelmérésre a kárrendezéshez.