Search toggle

Kármenedzser a gyors és még pontosabb válaszokért

Vagyonkárt vagy gépjárműkárt jelentettél be?

Mostantól egy kárügyedhez rendelt kármenedzser lesz segítségedre, ha kérdésed merülne fel a károddal kapcsolatban.

Kármenedzsered megkönnyíti az ügyintézést

Közvetlenül őt keresheted

Központi vonal helyett károdhoz rendelt munkatársunkat hívhatod.

Jól ismeri a kárügyed

Nem kell minden hívásnál beavatnod az aktuális ügyintézőt kárügyedbe.

Gyorsabban választ kapsz a kérdéseidre

Menürendszerben való eligazodás nélkül éred el.

Fontos!

Ha a kárrendezéshez szükséges kárfelmérés, annak időpontjával kapcsolatban kárszakértőnk fog keresni.

Kármenedzseredhez fordulhatsz, ha kérdésed van:

  • a bekért iratokkal, dokumentumokkal kapcsolatban,
  • a kárfelmérést követően a kárrendezéssel kapcsolatban,
  • a kárelbírálás részleteivel kapcsolatban.

Mikor és hogyan keresheted kármenedzsered?

Kármenedzsered közvetlen telefonszámát és pontos elérhetőségi idejét megtalálod többek közt a Kárstátuszodban, a visszaigazoló e-mailben vagy sms-ben. Az azonosítás érdekében hívás előtt készítsd elő károd ügyszámát!

A kár ügyszámát online kárbejelentésnél a visszaigazoló e-mailben találod, személyes vagy telefonos bejelentésnél az ügyintéző adja meg.

Belépek a Kárstátuszba

Gyakran ismételt kérdések

Kármenedzsered lesz az a személy, aki végigkíséri kárügyedet a bejelentéstől egészen a lezárásig. Nevét, telefonszámát és elérhetőségi idejét megtalálod a bejelentés után kapott visszaigazoló e-mailben, sms-ben vagy a Kárstátusz felületen.

Kármenedzseredet keresheted, ha kérdésed van:

  • a bekért iratokkal kapcsolatban, dokumentumokkal kapcsolatban,
  • a kárfelmérést követően a kárrendezéssel kapcsolatban (nem minden ügynél van szükség kárfelmérésre),
  • a kárelbírálás részleteivel kapcsolatban.

Fontos, hogy a kárfelmérés időpontjával kapcsolatban a kárszakértő tud segíteni! 

A kármenedzsernek elsőként be kell azonosítania a kárügyedet, így szükség lesz a károd ügyszámára. 

Károd ügyszámát online kárbejelentésnél a visszaigazoló e-mailben találod, amennyiben telefonon vagy személyesen jelentetted be a kárt, az ügyintéző ismertette veled ezt a számot a bejelentés során.

Fontos, hogy csak a megadott időszakokban tudod elérni kármenedzsered. A kármenedzser elérhetőségi idejét megtalálod a bejelentés után kapott visszaigazoló e-mailben és a Kárstátuszodban, vagy sms-ben. Amennyiben munkaidőn kívül telefonálsz, lehetőséged van visszahívást kérni.

Ha munkaidején kívül hívtad a kármenedzsert, vagy munkaidőben telefonáltál, de nem tudtad elérni, visszahívást kérhetsz. Délelőtti hívás esetén még aznap, délutáni megkeresésnél másnap hív majd vissza.

Tömeges kárbejelentés esetén előfordulhat, hogy a szokásosnál később lesz lehetősége felvenni veled a kapcsolatot. Megértésedet és türelmedet kérjük ebben az esetben!

A kárbejelentés után elérhetővé válik számodra a Kárstátuszod, ahol a szerződésszám és az ügyszám megadását követően minden fontos információt megtalálsz a kárügyeddel kapcsolatban. A nap 24 órájában megnézheted, hogy hol tart éppen az ügyed, ráadásul további dokumentumokat is feltölthetsz.

Nem, a kármenedzser az, aki segíteni tud, ha kérdésed van a bekért iratokkal vagy a kárelbírálással kapcsolatban, továbbá, ha elakadt az ügyed a kárfelmérést követően.

Kárszakértőnk keres téged a felmérés időpontjával kapcsolatban, és vele fogsz találkozni a kárfelmérés során. Előfordulhat, hogy nem lesz kárszakértőd, ugyanis nem minden esetben van szükség kárfelmérésre a kárrendezéshez.