Search toggle

Groupama Ügyfél Zóna

Minden információ egy helyen! Kövesd, kezeld és intézd könnyedén a biztosításoddal kapcsolatos ügyeket!

Gyors és biztonságos belépés

A biztonságos belépéshez az email címedre és a telefonszámodra küldött sms kódra lesz szükséged, így nem kell egy újabb jelszót megjegyezned.
iphone
iphone

Minden információ egy helyen!

A szerződéseidhez tartozó e-maileket és dokumentumokat egy helyen, rendszerezve találod meg.

Kezeld befektetéseidet könnyedén!

Egyszerűen nyomon követheted, hogyan teljesít a befektetésed, befektetési beállításaidat pedig könnyedén módosíthatod is.
iphone

A bevált dolgokhoz ragaszkodunk

Online fizetés pillanatok alatt

Bármikor ellenőrizheted a befizetéseidet, az aktuális díjat pedig akár egyből ki is egyenlítheted bankkártyáddal.

Egyszerűbb kárügyintézés

Online intézheted a kárbejelentésedet, és nyomon követheted, hogy hol tart éppen a kárügyed.

Használd ki az Ügyfél Zóna előnyeit, intézd könnyedén a biztosításoddal kapcsolatos ügyeidet!

Fontos információ

Csalásmegelőzéssel kapcsolatos információk

A telefonos csalók, kiberbűnözők sokféleképpen próbálnak az ügyfelek adataihoz és pénzéhez hozzáférni. Hogyan kerüld el, hogy a bűnözők áldozatává válj?

Olvasd el információs anyagunkat és ajánlásainkat!

Letölthető dokumentumok

Gyakran ismételt kérdések

A felület használata díjmentes, nem számolunk fel érte extra költséget.

Semmi gond, néhány kattintással létrehozhatsz egy új fiókot. Adataid nem vesztek el, sőt, új Ügyfél Zóna fiókodban számos korábbi és új lehetőséget találhatsz.

Új Ügyfél Zóna fiókodban számos korábbi és új lehetőség is megtalálható. Az ügyintézési funkciókat ráadásul folyamatosan bővítjük.

Jelenleg magánszemélyek és egyéni vállalkozók tudnak regisztrálni az Ügyfél Zónába.

Az Ügyfél Zónában gyorsabban és egyszerűbben intézheted a biztosításoddal és a káreseményekkel kapcsolatos ügyeket. Ezeken túl olyan funkciók is rendelkezésedre állnak, mint:

  • Befektetéskezelés
    Bármikor megtekintheted, hogyan teljesít a befektetésed, és azt is nyomon követheted, hogy hová fektetjük be a rendszeres és eseti befizetéseidet.
  • Dokumentumok, üzenetek egy helyen
    Egy helyen, rendszerezve kezelhetsz minden fontos információt.

Ha az Ügyfél Zóna bejelentkezéshez megadott telefonszámod még a birtokodban van, lépj be a felületre és a Profil menüpontban változtasd meg az elérhetőséged.

Ha a bejelentkezéshez megadott telefonszám már nincs a birtokodban, hívd TeleCenterünket a +36 1 467 3500 telefonszámon, munkatársaink segítenek az adatváltoztatásban.

E-mail címedet Ügyfél Zóna fiókodban, a Profil menüpontban módosíthatod.

Ha megadott e-mail címeddel nem tudsz belépni, hívd TeleCenterünket a +36 1 467 3500 telefonszámon, és munkatársaink segítenek az adatváltoztatásban.