Minden információ egy helyen! Kövesd, kezeld és intézd könnyedén a biztosításoddal kapcsolatos ügyeket!
Bármikor ellenőrizheted a befizetéseidet, az aktuális díjat pedig akár egyből ki is egyenlítheted bankkártyáddal.
Online intézheted a kárbejelentésedet, és nyomon követheted, hogy hol tart éppen a kárügyed.
A telefonos csalók, kiberbűnözők sokféleképpen próbálnak az ügyfelek adataihoz és pénzéhez hozzáférni. Hogyan kerüld el, hogy a bűnözők áldozatává válj?
A felület használata díjmentes, nem számolunk fel érte extra költséget.
Semmi gond, néhány kattintással létrehozhatsz egy új fiókot. Adataid nem vesztek el, sőt, új Ügyfél Zóna fiókodban számos korábbi és új lehetőséget találhatsz.
Új Ügyfél Zóna fiókodban számos korábbi és új lehetőség is megtalálható. Az ügyintézési funkciókat ráadásul folyamatosan bővítjük.
Jelenleg magánszemélyek és egyéni vállalkozók tudnak regisztrálni az Ügyfél Zónába.
Az Ügyfél Zónában gyorsabban és egyszerűbben intézheted a biztosításoddal és a káreseményekkel kapcsolatos ügyeket. Ezeken túl olyan funkciók is rendelkezésedre állnak, mint:
Ha az Ügyfél Zóna bejelentkezéshez megadott telefonszámod még a birtokodban van, lépj be a felületre és a Profil menüpontban változtasd meg az elérhetőséged.
Ha a bejelentkezéshez megadott telefonszám már nincs a birtokodban, hívd TeleCenterünket a +36 1 467 3500 telefonszámon, munkatársaink segítenek az adatváltoztatásban.
E-mail címedet Ügyfél Zóna fiókodban, a Profil menüpontban módosíthatod.
Ha megadott e-mail címeddel nem tudsz belépni, hívd TeleCenterünket a +36 1 467 3500 telefonszámon, és munkatársaink segítenek az adatváltoztatásban.