Megjelenés dátuma: 2020.03.04.
A koronavírus-járvánnyal kapcsolatban ezúton tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy a Groupama Biztosító továbbra is a biztosítási szerződésben foglalt feltételek szerint jár el.
Utasbiztosítás keretében a Biztosító megtéríti a sürgősségi orvosi ellátás költségeit, valamint az adott termékre vonatkozó szolgáltatástáblázatban szereplő és a biztosítási feltételekben részletesen leírt szolgáltatások megszervezését és költségeit, a terméknek megfelelő biztosítási összegeken belül. Így tehát amennyiben ügyfelünk korona vírus fertőzéssel kerül kórházba, abban az esetben a kórházi ellátás költségeit és az egyéb járulékos költségeket, mint pl. hazautazás átfoglalásának költsége, fedezi az utasbiztosítás, amennyiben azonban ügyfelünk nem betegszik meg, de pl. a szállodát, várost, hajót stb. karantén alá helyezik, abban az esetben az utasbiztosítás nem nyújt szolgáltatást.
Amennyiben karantén miatt az eredetileg tervezett időpontban nem tud ügyfelünk hazautazni, úgy az utasbiztosítás meghosszabbítására – szintén szerződési feltételeinknek megfelelően – lehetőség van.
Nem tartozik a biztosítás szolgáltatási körébe:
A járványügyi helyzet miatt meghiúsult utazások esetén a kockázatviselés kezdete előtt a biztosítás szerződőjének lehetősége van a korábban megkötött utasbiztosítási szerződés megszüntetését és a díj teljes visszatérítését kérni.
Online Ügyintézés | |
![]() |
Kárbejelentés |
![]() |
Online fizetés |
![]() |
Dokumentum igénylés |
![]() |
Ügyfél Zóna belépés |
A Groupama Biztosító a Groupama Csoport tagja, amely biztosítási, banki és pénzügyi szolgáltatóként mintegy 13 millió ügyfele és tagja bizalmát élvezi világszerte.