Megjelenés dátuma: 2019.03.01.
Mindent megteszünk Ügyfeleink minél jobb kiszolgálása érdekében, legyen szó termékeinkről, kárügyekről vagy jogi kérdésekről. A legfontosabb fogyasztóvédelmi, panaszkezelési, termék- és kárügyintézési tájékoztatók egy helyen elérhetőek oldalunkon.
Gyorslinkek
Magyar Nemzeti Bank pénzügyi felügyelet oldala: Tovább >>
Magyar Nemzeti Bank Fogyasztóvédelmi oldala: Tovább >>
Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Navigátor Füzetei: Tovább >>
MNB termékösszehasonlító-táblák
Tovább >>
Életbiztosítások költség-összehasonlító alkalmazása
TKM-kereső >>
Magyar Nemzeti Bank – Biztosítások Tovább >>
Magyar Nemzeti Bank - Pénzügyi panasz Tovább >>
az európai online vitarendezési platform weboldalára.
célja az Ügyfelek magas színvonalú, gyors és hatékony kiszolgálása. Ismerkedjen meg a Groupama Biztosító Panaszkezelési szabályzatával és a Panaszkezeléssel kapcsolatos útmutatójával.
A Groupama Biztosító a Groupama Csoport tagja, amely biztosítási, banki és pénzügyi szolgáltatóként mintegy 13 millió ügyfele és tagja bizalmát élvezi világszerte.