Fogyasztóvédelmi hasznos információk

Mindent megteszünk Ügyfeleink minél jobb kiszolgálása érdekében, legyen szó termékeinkről, kárügyekről vagy jogi kérdésekről. A legfontosabb fogyasztóvédelmi, termék- és kárügyintézési tájékoztatók egy helyen elérhetőek oldalunkon.

Fogyasztóvédelmi politikánk és irányelveink

Célunk a fogyasztóvédelem egységes, magas szintű megvalósítása, így annak biztosítása, hogy a fogyasztói szempontok messzemenőkig érvényesüljenek társaságunk és a fogyasztó kapcsolatában. Fogyasztóvédelmi politikánk és irányelveink, valamint a kapcsolódó dokumentumok az alábbi linkre kattintva tekinthetőek meg.

Tovább

Panaszkezelésre és jogorvoslatra vonatkozó szabályok

Társaságunk célja Ügyfeleink magas színvonalú, gyors és hatékony kiszolgálása. A szolgáltatások és a társasági belső folyamatok ügyféligényeknek mind jobban megfelelő fejlesztése kiemelt jelentőségű. Ügyfeleinktől érkező panaszokat a mindenkor hatályos vonatkozó jogszabályi rendelkezéseknek megfelelően, egységesen központilag kezeljük. Az alábbi linkre kattintva, egy táblázatban összefoglaltuk, hogy társaságunk magatartására, tevékenységére (valamely eljárási cselekményére, vagy döntésére), valamint mulasztására vonatkozó panaszát milyen módon közölheti társaságunkkal és panasza alapján társaságunk a panasz kezelése során miképpen jár el. Az alábbi linkre kattintva a további jogorvoslati lehetőségekkel kapcsolatban is hasznos információkat talál.

Tovább

Európai online vitarendezési platform

Az Európai Unió online vitarendezési platformján Ön − amennyiben online szolgáltatási szerződéssel kapcsolatos a jogvitája − kezdeményezheti a jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezését.

Tovább

Írjon nekünk!

Ügyfélszolgálatunk online is várja Ügyfeleink kérdéseit, problémáit. A minél gyorsabb és hatékonyabb kiszolgálás érdekében kialakítottuk Írjon nekünk online üzenetküldő felületünket. Kattintson az alábbi linkre és ügyfélszolgálati ügyekben kérjük, írjon nekünk Ön is!

Tovább

Biztosításkötéssel kapcsolatos tudnivalók

A tovább gombra kattintva néhány biztosításkötéssel kapcsolatos információt szeretnénk figyelmébe ajánlani, amelyek ismeretében a biztosítási szerződéskötés és a szerződésre történő díjfizetés során meggyőződhet arról, hogy a biztosító Önt felkereső képviselője tisztességes szándékkal, az Ön anyagi biztonságát szem előtt tartva végzi munkáját.

Tovább

Akadálymentes weboldal támogatása

A Groupama Biztosító általános alapelve, hogy mindig ügyféligényre szabott ajánlatot és szolgáltatást nyújtson valamennyi ügyfelének, beleértve a biztosítási termékeket és a személyes ügyfélkiszolgálást. Akadálymentes megközelítésű aloldalunk célja, hogy speciális igényekre szabottan úgy segítse a könnyebb és gyorsabb navigációt weboldalunkon, hogy a leggyakrabban látogatott ügyfélszolgálati és termékinformációk egy helyen megtalálhatóak és elérhetőek legyenek.

Tovább

MABISZ

Gyorslink

a Magyar Biztosítók Szövetsége hivatalos honlapjára.

Tovább >>

MNB

Gyorslinkek


Magyar Nemzeti Bank pénzügyi felügyelet oldala: Tovább >>

Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ oldala: Tovább >>

Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ Pénzügyi Navigátor Füzetei: Tovább >>

Európai online vitarendezési platform

Gyorslink

az európai online vitarendezési platform weboldalára.

Tovább >>

Pénzügyi Békéltető Testület

Gyorslink

a Pénzügyi Békéltető Testület weboldalára.

Tovább >>

Panaszok kezelése

A Groupama Biztosító

célja az Ügyfelek magas színvonalú, gyors és hatékony kiszolgálása. Ismerkedjen meg a Groupama Biztosító Panaszkezelési szabályzatával és a Panaszkezeléssel kapcsolatos útmutatójával.

További információ >>

Groupama a világban

A Groupama Biztosító a Groupama Csoport tagja, amely biztosítási, banki és pénzügyi szolgáltatóként mintegy 13 millió ügyfele és tagja bizalmát élvezi világszerte.