Megjelenés dátuma: 2018.12.17.

Elérhetőségeink

A segítség akkor az igazi, ha közel van! A Groupama Biztosító az ország 140 pontján és 400 OTP bankfiókban áll Ügyfelei rendelkezésére.

Ügyfélszolgálat kereső

Ügyfélszolgálati irodáink többségében hétfőtől csütörtökig 8.00 és 16.30 között, pénteken 8.00 és 14.00 között várjuk ügyfeleinket személyes ügyintézéssel. Egyes irodáinkban hosszabbított nyitvatartással, szerdán 20.00 óráig, vagy szombaton 13.00 óráig állunk ügyfeleink rendelkezésére.

A 1146 Bp., Erzsébet királyné útja 1/C címen található Központi Ügyfélszolgálatunkon az alábbi nyitvatartással várjuk ügyfeleinket: H: 8.00-18.00, K: 8.00-16.30, Sz: 8.00-20.00, Cs: 8.00-16.30, P:8.00-16.30.

Tájékoztatás ügyfélszolgálati irodáink nyitvatartásának változásáról:
  • A Csepel Plázában lévő ügyfélszolgálati iroda  2018. december 24-én és december 31-én zárva tart.
  • A Gyulai ügyfélszolgálati iroda 2018.december 21-én zárva tart.
  • 2018.12.17-én  a Lenti ügyfélszolgálati iroda áramszünet miatt zárva tart.
  • A soroksári Auchanban lévő ügyfélAszolgálati iroda 2018. 12.24-én és 12.31.-én  - az Auchan nyitva tartása ellenére -  zárva tart.
  • A budapesti KÖKI terminálban, illetve a soroksári Auchanban található ügyfélszolgálati irodák december 24-én, hétfőn és december 31-én, hétfőn zárva tartanak.
  • A komlói, siklósi és nagyatádi irodák zárva tartanak, a szigetvári, mohácsi és a pécsi Ferencesek utcájában illetve a Pécs Plázában található ügyfélszolgálatok normál nyitva tartással működnek december 27-én és december 28-án.
  • A Budaörs Auchanban lévő ügyfélszolgálati iroda 2018. december 24.-én és december 31.-én zárva tart.
  • A Campona ügyfélszolgálati iroda               
    2018. december 15-én                      10-17 óráig tart nyitva
    2018. december 24-én                      ZÁRVA tart.
    2018. december 31-én                      ZÁRVA tart.
  • A Mosonmagyaróvári ügyfélszolgálati iroda 2018.12.18-án  14.00 órától  zárva tart.
  • A bonyhádi ügyfélszolgálati irodában 2019.01.22-23-án áramszünet miatt az ügyfélszolgálati tevékenységet korlátozottan tudják ellátni a kollégáink.
Köszönjük megértésüket!

Tovább az ügyfélszolgálat keresőre >>

TeleCenter

A TeleCenter új nyitva tartási ideje:

Hétfő: 8:00 - 18:00
Kedd: 8:00 - 18:00
Szerda: 8:00 - 20:00
Csütörtök: 8:00 - 18:00
Péntek: 8:00 - 17:00
 

Decemberi és januári nyitva tartás:

2018.12.01. szombat: 8:00 - 17:00
2018.12.15. szombat: 8:00 - 17:00
2018.12.24. hétfő: zárva
2018.12.25. kedd: zárva
2018.12.26. szerda: zárva
2018.12.27. csütörtök 8:00 - 18:00
2018.12.28. péntek 8:00 - 17:00
2018.12.31. hétfő zárva
2019.01.01. kedd zárva

2019.01.02. szerdától a TeleCenter a fenti általános nyitva tartás szerint elérhető.

Lakásában vagy gépjárművével kapcsolatosan káresemény keletkezett az ünnepi időszakban? Kattintson, és jelentse be kárigényét azonnal online.


TELECENTER: +36 1 467 3500 Fax: +36 1 361 0091

További információkat a TeleCenter menürendszeréről és leterheltségéről az alábbi linkre kattintva kaphat.

Tovább a TeleCenter menürendszeréhez

Írjon nekünk!

A még gyorsabb online ügyintézés érdekében elindítottuk új „Írjon nekünk” online ügyintézési szolgáltatásunkat. Felhívjuk Ügyfeleink figyelmét, hogy 2012. június 1-től ügyfélszolgálatunk kizárólag új, „Írjon nekünk”menüponton keresztül fogadja ügyfeleink elektronikus leveleit. 

Új szolgáltatásunkkal az alábbi témákban állunk online is Ügyfeleink rendelkezésére:
 

  • Tájékoztatáskérés
  • Ajánlatkérés
  • Kárbejelentés
  • Változásbejelentés
  • Díjigazolás igénylés
  • Nemzetközi zöldkártya igénylés
  • Online kötvény kérés

Tovább az „Írjon nekünk!” felületre

OTP Bank fiókirodakereső

Stratégia partnerünk, az OTP Bank mintegy 400 fiókjában élet- és vagyonbiztosításokkal, befektetési- és hitelhez kapcsolódó biztosítási lehetőségekkel állunk ügyfeleink rendelkezésére.

Tovább az OTP Bank fiókirodakeresőjére

Szolgálatási térkép akadálymentes ügyintézéshez

Alábbi szolgáltatási táblázatunkban megtekintheti ügyfélszolgálatainkon elérhető szolgáltatásainkat a minél akadálymentesebb ügyintézés érdekében.A Groupama Biztosító az ország több pontján rendelkezik olyan ügyfélszolgálati irodával, amelyek akadálymentesen megközelíthetőek kerekesszékkel is. A minél kényelmesebb biztosítási ügyintézésre telefonon és online is lehetőséget biztosítunk, illetve tanácsadó kollégáink személyesen is segítséget nyújtanak.

Szolgáltatási térkép 20180801 - PDF
392,4 Kb

Szolgáltatási Garancia

Garantáljuk,

hogy a megha­tározott lakossági lakás- és casco biztosítási károkat a jogosultság megállapításától számított 10 munkanapon belül lezárjuk.

További információ >>

Panaszok kezelése

A Groupama Biztosító

célja az Ügyfelek magas színvonalú, gyors és hatékony kiszolgálása. Ismerkedjen meg a Groupama Biztosító Panaszkezelési szabályzatával és a Panaszkezeléssel kapcsolatos útmutatójával.

További információ >>

Groupama a világban

A Groupama Biztosító a Groupama Csoport tagja, amely biztosítási, banki és pénzügyi szolgáltatóként mintegy 13 millió ügyfele és tagja bizalmát élvezi világszerte.