Megjelenés dátuma: 2019.02.21.
A segítség akkor az igazi, ha közel van! A Groupama Biztosító az ország 140 pontján és 400 OTP bankfiókban áll Ügyfelei rendelkezésére.
Ügyfélszolgálati irodáink többségében hétfőtől csütörtökig 8.00 és 16.30 között, pénteken 8.00 és 14.00 között várjuk ügyfeleinket személyes ügyintézéssel. Egyes irodáinkban hosszabbított nyitvatartással, szerdán 20.00 óráig, vagy szombaton 13.00 óráig állunk ügyfeleink rendelkezésére.
A 1146 Bp., Erzsébet királyné útja 1/C címen található Központi Ügyfélszolgálatunkon az alábbi nyitvatartással várjuk ügyfeleinket: H: 8.00-18.00, K: 8.00-16.30, Sz: 8.00-20.00, Cs: 8.00-16.30, P:8.00-16.30.
A bonyhádi ügyfélszolgálati iroda az internet szolgáltatás kimaradása miatt várhatóan 2019. február 25-ig csak korlátozottan tudja kiszolgálni az Ügyfeleket.
2019.02.21-én technikai okok miatt zárva tart a móri ügyfélszolgálati iroda.
2019.02.22-én technikai okok miatt zárva tartanak a komlói, nagyatádi és siklósi ügyfélszolgálati irodák
Köszönjük megértésüket!
A TeleCenter nyitva tartási ideje:
Hétfő: | 8:00 - 18:00 |
Kedd: | 8:00 - 18:00 |
Szerda: | 8:00 - 20:00 |
Csütörtök: | 8:00 - 18:00 |
Péntek: | 8:00 - 17:00 |
A még gyorsabb online ügyintézés érdekében elindítottuk új „Írjon nekünk” online ügyintézési szolgáltatásunkat. Felhívjuk Ügyfeleink figyelmét, hogy 2012. június 1-től ügyfélszolgálatunk kizárólag új, „Írjon nekünk”menüponton keresztül fogadja ügyfeleink elektronikus leveleit.
Új szolgáltatásunkkal az alábbi témákban állunk online is Ügyfeleink rendelkezésére:
Alábbi szolgáltatási táblázatunkban megtekintheti ügyfélszolgálatainkon elérhető szolgáltatásainkat a minél akadálymentesebb ügyintézés érdekében.A Groupama Biztosító az ország több pontján rendelkezik olyan ügyfélszolgálati irodával, amelyek akadálymentesen megközelíthetőek kerekesszékkel is. A minél kényelmesebb biztosítási ügyintézésre telefonon és online is lehetőséget biztosítunk, illetve tanácsadó kollégáink személyesen is segítséget nyújtanak.
Ügyfél Zóna | |
Gyors online ügyintézés | |
![]() |
Kárbejelentés |
![]() |
Online fizetés |
![]() |
Dokumentum igénylés |
![]() |
Szerződéskezelés |
ügyintézés online |
hogy a meghatározott lakossági lakás- és casco biztosítási károkat a jogosultság megállapításától számított 10 munkanapon belül lezárjuk.
célja az Ügyfelek magas színvonalú, gyors és hatékony kiszolgálása. Ismerkedjen meg a Groupama Biztosító Panaszkezelési szabályzatával és a Panaszkezeléssel kapcsolatos útmutatójával.
A Groupama Biztosító a Groupama Csoport tagja, amely biztosítási, banki és pénzügyi szolgáltatóként mintegy 13 millió ügyfele és tagja bizalmát élvezi világszerte.