Megjelenés dátuma: 2020.10.02.

A legmagabiztosabb kiállás a mellrák ellen

A Groupama Biztosító és a Mellrákinfó Egyesület összefogva csatlakozik a mellrák elleni küzdelemhez, és maga is rózsaszínbe borul, sőt környezetét is rózsaszínnel árasztja el. Októberben, a mozgalom világhónapjában az utcákon, bevásárlóközpontokban és a metróvonalakon is a mellrák elleni küzdelem egyezményes színét jeleníti meg. A plakátokon a biztosító kollégái, vezetői, sőt sok ismert szponzorált sportolójuk is rózsaszínt viselve hívják fel a figyelmet a betegség minél koraibb felismerésének fontosságára.

Bár a Magyarországon évente diagnosztizált mintegy 8 500 eset alapján a mellrák még mindig az 50 év feletti nők vezető betegsége, a Mellrákinfó Egyesület azt tapasztalja, hogy egyre több 40, sőt 30 év alatti hölgy érintett. A Groupama Biztosító októberben a Mellrákinfó Egyesülettel közös kampányban hívja fel a lakosság figyelmét a mellrák elleni küzdelem legfontosabb üzeneteire: végezzünk rendszeresen önvizsgálatot, és bármilyen gyanú esetén a lehető leggyorsabban forduljunk orvoshoz!

A közterületeken elhelyezett plakátokon láthatjuk a biztosítótársaság kollégáit, felsővezetőit is, akik rózsaszín viselésével állnak ki a mellrák elleni küzdelemért saját történeteik okán, vagy akár személyes érintettség nélkül is. Köztük Bajkó Barbara, a Groupama Biztosító munkatársa is, aki országosan ismertté vált, miután felvállalva betegségét a nyilvánosság előtt is, és hatalmas követőtáború Instagram oldalán arra ösztönzi nőtársait, hogy életkortól függetlenül éljenek a korai felismeréshez szükséges vizsgálatok lehetőségével.

„A Groupama Biztosító a társadalmi felelősségvállalás jegyében számos alkalommal megmutatta már, hogy kiáll a fontos ügyek mellett. A Mellrákinfó Egyesülettel most abban bízunk, hogy közös kampányunk üzenetei minél több emberhez eljutnak, így mi is hozzájárulhatunk ahhoz, hogy minél jobban odafigyelnek magukra a nők, és ha szükséges, akkor ne halogassák az orvos felkeresését sem!” – mondta el Koháry András, a Groupama Biztosító kommunikációs és PR vezetője.

A Groupama dolgozói összetartó csapatként nemcsak kifelé vállalják fel kiállásukat, egymás felé is kifejezik szolidaritásukat, amikor rózsaszín posztokkal árasztják el a virtuális teret.

A Groupama Biztosító munkavállalói esetében is fontosnak tartja az egészségmegőrzést, ezért nagy hangsúlyt fektet arra, hogy saját munkavállalóit is megszólítsa, és számukra segítséget nyújtson a mellrák elleni küzdelem jegyében. „A munkavállalói egészségbiztosítás rákszűréssel vagy mammográfia vizsgálattal való kiegészítése, edukációs előadássorozat szervezése is azt a célt szolgálja, hogy kollégáink minden élethelyzetben érezzék, hogy vállalatunknál jó kezekben vannak, számíthatnak ránk!” – mondta el Marton Klaudia, a Groupama Biztosító humán erőforrás igazgatója.

Sportolók is rózsaszínben

Bár a férfiak esetében csak nagyon ritkán fordul elő ez a betegség, de családtagjaik, szeretteik érintettsége esetén ők is szembesülhetnek a nehézségekkel, fájdalmas következményekkel. A férfiak odafigyelése, támogatása rendkívül sokat jelenthet, ezért is nagy jelentőségű, hogy több jól ismert férfi sportoló is csatlakozott a kampányhoz. A Groupama Biztosító mellé állt az összes általuk szponzorált férfi sportcsapat, így a Fradi labdarúgó klasszisai, vízilabdázói, illetve a MOL-Pick Szeged több kézilabdázója is rózsaszínben vállalja kiállását a mellrák elleni küzdelem támogatásáért.

A plakátkampányban szereplő sportolók:

  • Lipcsei Péter, a Fradi egykori csapatkapitánya, aki a legtöbb alkalommal, 649 tétmérkőzésen viselte az FTC mezét, 58-szoros magyar válogatott
  • Dragóner Attila: a Fradi egykori labdarúgója, kétszeres magyar bajnok, 28-szoros magyar válogatott
  • Telek András, a Fradi egykori játékosa, többszörös válogatott labdarúgó, biztosítási alkusz
  • Vogel Soma, az FTC-Telekom játékosa, Európa-bajnok vízilabdázó
  • Vámos Márton, az FTC-Telekom játékosa, világ- és Európa-bajnok vízilabdázó
  • Mikler Roland, a MOL-Pick Szeged válogatott kézilabdázója
  • Bánhidi Bence, a MOL-Pick Szeged válogatott kézilabdázója

Groupama a világban

A Groupama Biztosító a Groupama Csoport tagja, amely biztosítási, banki és pénzügyi szolgáltatóként mintegy 13 millió ügyfele és tagja bizalmát élvezi világszerte.